Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä. Keskusvarastotuotteiden toimitusaika on 5-15 arkipäivää.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Grolls Oy:n-verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse asiakaspalvelu(at)grolls.fi tai puhelimitse 020 741 8715 (ma-pe 8-16 )

4. Grolls Oy ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Grolls Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Grolls Oy:n -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Myymälävarastotuotteidemme toimitusaika on 1 - 4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. Keskusvarastotuotteiden toimitusaika on 5-15 arkipäivää.

2. Toimitustavat

Nouto Grolls myymälästä, hinta 0,00 €

Nouto lähimmästä Matkahuollosta, hinta 7,95 €

Nouto lähimmästä Postista, hinta 7,95 €

Nouto Itella Smartpostista, hinta 7,95€

Toimitus suoraan kotiovellesi, hinta 9,90 €
Posti tuo paketin asiakkaan kotiovelle. Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä.

Kun annatte sähköpostiosoitteenne tilaajatietoihin saatte seurantanumeron toimitusvaiheessa sähköpostiinne, jolla voitte seurata tilauksenne etenemistä. Yli 200 Euron tilaukset ilman toimitusmaksua.

3. Maksutavat

Klarnan maksutavat

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:
  • Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/100 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
  • Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä . Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Palautukset Matkahuollon tai Postin asiakaspalautuksena. Matkahuollon kautta tehtäville palautuksille palautustunnuksemme on 9501970 ja Postin kautta 641273.<7br>
Liitä palautukseen/vaihtoon asiakaspalautuslomake. Löydät sen TÄÄLTÄ
Erittäin pienet tilaukset jotka mahtuvat kirjekuoreen postitetaan automaattisesti suoraan toimitusosoitteeseen kirjeellä riippumatta toimitustavasta.
Epäselvissä tilanteissa kannattaa aina olla yhteydessä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@grolls.fi tai 020 741 8715

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: asiakaspalvelu(at)grolls.fi tai soittamaan 020 741 8715.

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu(at)grolls.fi tai soittamaan 020 741 8715 . Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Grolls Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

7. Yhteystiedot

Grolls Oy
Tuotekatu 12
21200 RAISIO

puh. 020 741 8720
sähköposti: grolls@grolls.fi

Tuotteet
Kaupat