Toimitusehdot

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä. Keskusvarastotuotteiden toimitusaika on 5-15 arkipäivää.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Grolls Oy:n-verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse asiakaspalvelu(at)grolls.fi  tai puhelimitse
020 741 8730 (ma-pe 8-15 )

4. Grolls Oy ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Grolls Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Grolls Oy:n -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Myymälävarastotuotteidemme toimitusaika on 1 - 4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. Keskusvarastotuotteiden toimitusaika on 5-15 arkipäivää.

2. Toimitustavat

Nouto Grolls myymälästä, hinta 0,00 €

Nouto lähimmästä Matkahuollosta, hinta 7,95 €

Nouto lähimmästä Postista, hinta 7,95 €

Nouto Itella Smartpostista, hinta 7,95€

Nouto lähimmästä lähikaupasta, hinta 7,95 €

Nouda pakettisi Matkahuoltojen lisäksi minkä tahansa Tradekan Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket-myymälästä. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Sovellus etsii toimitusosoitetta lähinnä olevat lähikaupat joista voit valita mieluisimman noutopisteeksesi. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saatte ilmoituksen tekstiviestinä.

Toimitus suoraan kotiovellesi, hinta 9,95 €
Matkahuolto tuo paketin asiakkaan kotiovelle. Jakelu sovitaan asiakkaan kanssa puhelimitse.

Kun annatte sähköpostiosoitteenne tilaajatietoihin saatte Matkahuollon seurantanumeron toimitusvaiheessa sähköpostiinne, jolla voitte seurata tilauksenne etenemistä.

Yli 200 Euron tilaukset ilman toimitusmaksua.


3. Maksutavat

 Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Pankki, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(at)grolls.fi tai puhelimitse numeroon 020 741 8730 (ma - pe 8.00 - 15.00).

Pyydämme palauttamaan tuotteet Postin asiakaspalautuksena osoitteeseen:

Grolls Oy, Kartanonherrantie 7 D, 02920 ESPOO

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.


5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen:  asiakaspalvelu(at)grolls.fi tai soittamaan 020 741 8730.


6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu(at)grolls.fi tai soittamaan 020 741 8730 . Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Grolls Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.


7. Yhteystiedot

Grolls Oy
Tuotekatu 12
21200 RAISIO

puh. 020 741 8720

sähköposti: grolls@grolls.fi